در این قسمت به پرسش های متداول در زمینه های ثبت سفارش ، قیمت گارانتی و غیره پاسخ داده شده است. لطفا قبل از خرید یا تماس با پشتیبانی این نوشته را مطالعه کنید و در صورت نیافتن پاسخ پرسش خود حتما با ما در ارتباط باشید.

۱ – چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ : لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

۲– آیا برای خرید از کارمیس ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ : بله ، برای خرید از سایت نیاز به عضویت می باشد که اینکار در چندثانیه صورت میگیرد. الزامی بودن ثبت نام بدین منظور است تا اطلاعات ارسال سفارشات ، شماره تماس را داشته باشیم .

۳ – آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ : شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. قیمت و موجودی محصولات بروز می باشد.

۴- چگونه می‌‏توانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، مطلع شوم؟

پاسخ : فروشگاه کارمیس با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

۵ – آیا امکان سفارش محصولات ناموجود وجود دارد ؟

پاسخ : بله ، برای چنین محصولاتی می توانید با شماره تماس های فروشگاه ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر را اعلام کنید تا در اسرع وقت همکاران ما به شما اطلاع دهند.

۶ – سفارشات را به صورت حضوری و یا تلفنی میتوانم ثبت کنم؟

پاسخ: بله امکان ثبت سفارش بصورت حضوری و تلفنی نیز وجود دارد

۷ – آیا قطعات اصلی هستند؟

پاسخ: کلیه محصولات و قطعات فروشگاه کارمیس اصلی و با کیفیت هستند و در قسمت ویژگی محصول ، اطلاعات مربوط به محصول و جنس و کیفیت قید شده است.

۸ – آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ: بله ، شما میتوانید در هنگام سفارش گذاری در مرحله دریافت اطلاعات سفارش ، زمان و ساعت تحویل را قید کنید تا سفارشات طبق درخواست شما ارسال شود.