پرسش های متداول
در این قسمت به پرسش های متداول در زمینه های ثبت سفارش ، قیمت گارانتی و غیره پاسخ داده شده است. لطفا قبل از خرید یا تماس با پشتیبانی این نوشته را مطالعه کنید و در صورت نیافتن پاسخ پرسش خود حتما با ما در ارتباط باشید.
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
بله ، برای خرید از سایت نیاز به عضویت می باشد که اینکار در چندثانیه صورت میگیرد. الزامی بودن ثبت نام بدین منظور است تا اطلاعات ارسال سفارشات ، شماره تماس را داشته باشیم .
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. قیمت و موجودی محصولات بروز می باشد.
فروشگاه کارمیس با ارسال پیامک و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
بله ، برای چنین محصولاتی می توانید با شماره تماس های فروشگاه ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نظر را اعلام کنید تا در اسرع وقت همکاران ما به شما اطلاع دهند.
بله امکان ثبت سفارش بصورت حضوری و تلفنی نیز وجود دارد
کلیه محصولات و قطعات فروشگاه کارمیس اصلی و با کیفیت هستند و در قسمت ویژگی محصول ، اطلاعات مربوط به محصول و جنس و کیفیت قید شده است.
بله ، شما میتوانید در هنگام سفارش گذاری در مرحله دریافت اطلاعات سفارش ، زمان و ساعت تحویل را قید کنید تا سفارشات طبق درخواست شما ارسال شود.